Lesen memandu | test computer

Assalamualaikum.

cellphone, computer, girl, pink

 
Alhamdullilah, saya lulus test computer untuk hari ni. smalam punyelah berdebar2 nak ambil. yela, takut gagal. selain baca buku KPP, saya suruh mak pergi ambil contoh ujian comp. kat umah kawan mak. sampai kol 12 malam dok buat bende tu.
tempat ambil test kom tu kat bangi. kat MYEG. dapat no 20, then tunggu giliran. once again, my IC buat hal. dahla akak depan tu, garang. time amik gambar, my pic look so.... saya dapat PC no 13. then kene marah sbb lupe letak beg dekat rak. lupe la. takut punya pasal, saya semak 3 kali. then, 
result...
Alhamdullilah, aku lulus. 47/50.
wait for 30 minutes untuk amik sijil. esok ade teori and amali selama 6 jam. so long.. balik tadi jalan kaki. saya sempat juga kenal kawan baru. then, saya jalan kaki sampai rumah, so penat. balik, makan, mandi, then zzz...
saya tak sempat nak captured result.
Thanks for reading :)
lastly,

Tumblr_mf9j85etg01rkvhz0o1_500_large

2 comments

feel free to leave comment(s)